Klacht: Toilet en prijs/kwaliteit

op 21 december 2017 over La Place in de categorie Cafés en Restaurants

Woensdag reed ik van Arnhem naar Apeldoorn en ging even lunchen bij La Place aan de A50. Uitstekend gegeten, niks mis mee alhoewel de prijs heel fors is. Alvorens weer te gaan rijden wilde ik nog even naar het toilet maar daar stond een hekje voor waar eerst € 0,50 betaald moest worden. Ik had geen geld bij me dus naar de kassa en de jongeman zei dat ik wel kon pinnen. Zo gezegd zo gedaan. Maar intussen stel ik deze werkwijze totaal niet op prijs. Ik kon een bonnetje krijgen waarmee is het bedrag EEN VOLGENDE KEER terug kon krijgen. Nu, dat wordt natuurlijk helemaal niks. Waarom niet gewoon een munt aan mij gegeven? De jongeman wist dat ik daarnet geluncht had want hij had dit even daarvoor zelf afgerekend. Maar boven dat alles, bij een goed gastheer kun je toch naar het toilet? Erg jammer en voor mij een reden om, indien mogelijk, de volgende keer La Place te mijden.

Toiletten moeten vrij toegankelijk zijn, zeker voor betalende gasten. Niet met een teruggavebonnetje "voor de volgende keer".

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over La Place

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over La Place nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door La Place in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Markus