Klacht: Toetsenbord

op 16 augustus 2016 over Technosmart in de categorie Electronica - Camera's

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een technosmart Bluetooth toetsenbord aangesloten op mijn iPad.
Het iPad toetsenbord blijft in beeld, waardoor ik maar een klein te bewerken beeld heb. Als ik het toetsenbord op het beeld uitschakel, werkt ook het externe toetsenbord niet. Wie weet een oplossing?

Gewenste Oplossing:

Als ik het toetsenbord kan gebruiken zonder toetsenbord op mijn scherm.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Technosmart

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Technosmart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 1Techno46