Klacht: Toesturen kastje

op 24 juni 2021 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben nu inmiddels een week bezig om het kastje toegestuurd te krijgen heb inmiddels 3x gebeld maar hij is vandaag 24 juni nog steeds niet verzonden. Hoe is dit in godsnaam mogelijk.

Gewenste Oplossing:

Als ik binnen 2 dagen het kastje in huis heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 25 juni 2021 om 13:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Allereerst bedankt voor de duidelijke toelichting van uw klacht.
Ik heb meteen voor u onderzocht wat de status van de verzending is en ik heb goed nieuws!

De ontvanger is namelijk bij ons de deur uit en het is nu aan PostNL om de ontvanger zo snel mogelijk bij u thuis af te leveren.

U kunt het pakket volgen met de volgende track and trace code: 3STSDU019250242.

Ik vertrouw erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Alex
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Romy 10752