Klacht: Toestemming nodig van VvE, maar er is geen VvE.

op 29 april 2016 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Ik ben al gedurende 2 jaar aan het regelen dat er glasvezel wordt aangelegd in mijn woning. Reggefiber blijft volhouden dat er toestemming nodig is vanuit een VvE, maar deze woningen hebben geen VvE. Daarnaast heeft de dichtstbijzijnde VvE al lang toestemming gegeven en hebben glasvezel.

Ik heb al meer dan 15 telefoontjes en meerdere emails aan dit probleem gespendeerd en elke keer gaan ze het uitzoeken, maar ze komen elke keer terug met deze melding.

Mijn buren die in exact dezelfde situatie zitten hebben ze inmiddels wel aangesloten.

Het is mij éénmalig gelukt een afspraak te krijgen met een monteur, maar deze is alleen langs geweest om te komen vertellen dat hij die dag te druk was met het aanleggen bij mijn buren. Mijn vrouw heeft dus de hele dag voor niets thuis gezeten.

Mijn communicatie met Reggefiber is niets anders geweest dan frustratie op frustratie en het niet nakomen van afspraken.

Wanneer de glasvezelaansluiting in mijn meterkast is gerealiseerd.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reggefiber over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reggefiber

Heeft op 29 april 2016 om 15:16 geantwoord

Geachte heer van Slooten,

Hartelijk dank voor uw melding op 29 april j.l.

Zoals mijn collega's telefonisch hebben doorgegeven, is er vanuit uw provider een haalbaarheidsonderzoek opgestart. Er zijn bij uw provider een aantal gegevens opgevraagd die zij bij u dienen na te vragen. Zodra hier een terugkoppeling op gegeven wordt, zal het onderzoek verder gaan.

Ik adviseer u om contact op te nemen met uw provider, zij kunnen op dit moment wat voor u betekenen.

Joanne Baan
Afdeling Klachten

Heeft op 02 mei 2016 om 08:32 geantwoord

Weer verwijzen we terug naar de toestemming van VvE.
Alleen dit keer via mijn provider. Ik mag aannemen dat een haalbaarheidsonderzoek ook komt kijken naar de huidige situatie, dat gebeurt nog steeds niet.
Graag verzoek ik nogmaals naar de situatie van mijn buren te kijken en echt iets te ondernemen i.p.v. steeds hetzelfde te blijven herhalen. Deze situatie vraagt om de klant te helpen met een uitzonderlijke situatie en niet steeds de generieke oplossing aan te dragen die volgens jullie computer systeem nodig is.

Bericht van Reggefiber

1 jaar geleden - Geachte heer Van Slooten, Hartelijk dank voor uw reactie. Uw vraag is uitgezet bij onze projectleider. Zodra ik meer weet hoort u van mij. Met vriendelijke groet, Marga Bouwhuis Afdeling Klachten

Alle klachten die gemeld zijn door RoyVS