Klacht: Toestel stuk

Beste,

Ik betreur het enorm dat er door Luxurious Locks geen enkele moeite wordt gedaan om te reageren op mijn verschillende mails die ik reeds gericht heb naar hen!
Gelet dit gegeven, ben ik genoodzaakt om verdere stappen te moeten ondernemen, indien ik hierop ook geen reactie mag ontvangen.

Hieronder kunnen jullie mijn mails nogmaals terugvinden, die ik verzonden heb.

Ik hoop alsnog op een fijne samenwerking…
Men kan mij steeds bereiken op onderstaand nummer.

0478562101

VERZONDEN MAILS:

Beste,

Met dit schrijven had ik graag geweten of uw diensten mijn mail dd.23022020 goed ontvangen hebt?
Gelet jullie voorgaande snelle respons, en ik nog geen reactie heb mogen ontvangen, kan u onderstaande mail terugvinden.

Van: cindy willemen1
Aan: Luxuriouslocks.nl Support
Verzonden: Dinsdag 25 februari 2020 14:23:58
Onderwerp: Re: Nieuw klantbericht op 23 februari 2020 om 08:10

Beste,

Alvast bedankt voor jullie snelle reactie!
Ik wil hem gerust naar jullie terugzenden als bewijs.

U mag mij hier steeds ook telefonisch voor contacteren.

0478562101

Verzonden vanaf Samsung-tablet.

Beste,Alvast bedankt voor jullie snelle reactie!Ik zou graag een video maken van het mankement, maar is niet mogelijk gelet bij opzetten, rook en vonken uit de luxurious locks komt en ik bang ben voor brandgevaar of kortsluiting.Ik wil hem gerust naar jullie terugzenden als bewijs. U mag mij hier steeds ook telefonisch voor contacteren.Mvg,Willemen Cindy 0478562101Verzonden vanaf Samsung-tablet.

——– Oorspronkelijk bericht ——–
Van: Luxuriouslocks.nl Support
Datum: 250220 12:49 (GMT01:00)
Aan: [email protected]
Onderwerp: Re: Nieuw klantbericht op 23 februari 2020 om 08:10

Wat jammer dat je product niet goed werkt, wij willen dit graag voor je in orde maken.

Hiervoor hebben wij een goede videofoto van het mankement nodig (het liefst een video). Graag ontvangen wij dit z.s.m van je.

Zodra wij dit ontvangen hebben sturen we na beoordeling meteen een nieuw product naar je toe, mocht je toch nog willen annuleren dan hoor ik dit graag van je.

Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag van je.

Tot slot wil ik je een bijzonder fijne dag toewensen!

Hartelijke groet, Joost.
Support Team Luxuriouslocks.nl

Beste,
Ik heb bij jullie in oktober 2019 een luxurious locks gekocht. Deze werkt recent niet meer, door een mechanisch defect.
Wat moet er nu gebeuren?
Valt dit onder garantie?

Willemen Cindy

Gelet het toestel nog in garantie is, graag een ander toestel.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxurious Locks

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxurious Locks nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cinneke6