Klacht: Toestel die ik heb opgestuurd heb ik niet terug ontvangen. Terwijl dat ik het 3 keer heb aangegeven. Me toestel was een week oud.

op 19 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen.

Ik heb maandagmiddag 12-6-17 me toestel opgestuurd via DYNALOGIC – CHUBB toestelverzekering. Dinsdagavond 13-6-17 heb ik me toestel terug gekregen die gerepareerd is. Alleen heb duidelijk aan de telefoon doo­rgegeven voordat het toestel was opgehaa­ld dat ik me eigen toestel weer terug wi­l. Had hem pas 1 week hij was gloed nieu­w. De toestel die ik van hun heb gekr­egen heeft een hele andere IMEI nummer. En de batterij gaan niet lang mee. En het camera is soms wazig. Dit is een hele andere toestel die bij hún binnen is gekomen en als NIEUW zijnde aan mij is gestuurd. Ik ga hier niet mee akk­oord. Toestel waar het om­gaat IMEI: 359845067­952684!
Toestel die ik nu heb IMEI : 3543580824­82401

Seref Kaya
Schiltmans Erf 2
4001 EH Tiel
Serefkaya@live.nl

Gewenste Oplossing:

Als ik me eigen toestel weer terug heb met het juiste IMEI nummer. Wil ook dat de telefoongesprekken die met mijn zijn gevoerd weer worden geluisterd door het bedrijf zelf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Kaya,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:45 geantwoord

Heb nog steeds niks gehoord van ze. Beetje jammer Dit!

Alle klachten die gemeld zijn door Seref Kaya