Klacht: Toestel anders dan toen verzonden

op 28 september 2016 over Teleplan in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Heb mijn toestel via belsimpel.nl gekocht heb deze laten vallen. Maar hij had daar tegen moeten kunnen omdat hij is uitgerust met Gorilla Glass 3.
Hij was zo rond de 10cm plat tegen de grond gevallen. Nu heb ik een prijsopgave gekregen van €142,88 (!) Het toestel kost nieuw €178 beetje een belachelijk bedrag. Ik heb het op de website bij hun gezien als bewijs dat er wat aan de hand is. Alleen heb ik voor verzending ook een foto gemaakt. En deze ziet er wel wat anders uit dan daar.

Als mijn toestel kosteloos word gerepareerd en word teruggestuurd.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Teleplan over deze klacht.

Bericht van Teleplan

2 maanden geleden - Geachte heer van Aken, Zoals u reeds aangeeft is er bij Teleplan een foto gemaakt van de staat van het ontvangen toestel, zo is uw toestel hier binnengekomen. Daarbuiten is op uw foto ook te zien en in de klacht aangegeven, dat het toestel display schade heeft. Het maakt hierbij niet uit of het display 1 of meerdere scheuren heeft, de prijsopgave blijft hetzelfde voor het vervangen van het display. Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Teleplan klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Maarten1997

2 maanden geleden - Waarom moet ik een beoordeling invullen, als de klacht nog niet is afgehandeld?

Alle klachten die gemeld zijn door Maarten1997