Klacht: Toestel al 2 maanden in reparatie

op 29 november 2016 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Ik heb mijn toestel aangemeld voor reparatie in september en zoals het hoort is het opgehaald voor reparatie na 2.5 weken krijg ik een mailtje dat er wat vertraging is en dat de reparateur er naar streeft dat ik binnen 14 dagen mijn toestel terug heb ,daarna blijft het stil op telefoontjes die je pleegt moet je geduld hebben tussen de 20 min tot een half uur maar daar kunnen ze niets voor je doen , heb geduld is het enige wat je hoort. Op mail krijg je geen antwoord.Het leen toestel is niet geschikt voor alle aplicaties.maar u kan er toch mee bellen krijg je als antwoord. Maar mijn te reparen toestel of de vervanging er van blijft achterwegen terwijl de premie wel elke termijn op tijd wordt afgeschreven. Ik hoop dat Proassist via deze weg misschien tot aktie is te bewegen

Ik zou graag voor het einde van deze week een toestel hebben waar ik weer normaal mijn werk kan doen

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Proassist

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Proassist nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stephan lembeck