Klacht: `toeslagen

op 28 september 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

het bedrag wat ik geboden heb plus alle toeslagen komt vrij hoog te liggen.Daar gaat je winst,denk je goedkoop uit te zijn ,ontdek je als je reserveert dat er een waslijst van toeslagen erbij komen bv als je op zondag reist 30 euro per persoon,als je in oktober reist 50 euro per persoon,als je in de herfstvakantie reist 99 euro per persoon.als je een luchthaven uitsluit 50 euro per luchthaven,toeristenbelasting 99 euro per persoon.Alleen toeslagen
kom ik op een bedrag van 378 euro per persoon.Belachelijk.

Alleen toeristenbelasting is meer dan genoeg en die onbenullige toeslagen weg ermee.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 28 september 2016 om 16:40 geantwoord

Beste S.Mohamad,

Wat jammer dat je van mening bent dat toeslagen te duur zijn. De toeslagen zijn waar jij naar refereert zijn allen optioneel. Je kunt de reis zo duur maken als je zelf wilt. Tevens stonden al deze toeslagen duidelijk omschreven in de veilingtekst.

Ons advies is om in de toekomst de veilingtekst goed door te nemen. Mocht er onduidelijkheid zijn over een veiling dan kun je altijd contact met ons opnemen.

Groet,
Leo

Heeft op 29 september 2016 om 09:43 geantwoord

Ik ga niet akkoord met deze oplossing.
Bij een gewone reisbureau ben ik goedkoper uit en hebben ze geen toeslagen voor een luchthaven

Bericht van Vakantieveilingen.nl

2 maanden geleden - Beste S.Mohamed, Zoals mijn collega Leo aan u gecommuniceerd heeft, stonden de toeslagen omschreven in de veilingtekst. Op voorhand kon u dus weten welke kosten er in rekening gebracht zouden worden. We kunnen hierin dan ook niets voor u betekenen. Dit is ons definitief antwoord. Uw klacht met betrekking tot de toeslagen zal na dit bericht niet meer worden behandeld. Met vriendelijke groet, Wim-Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door S.Mohamad