Klacht: toeslag kerst en oud en nieuw

op 28 januari 2018 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

wij vonden te toeslag met name die van oud en nieuw in vergelijk met de extra aangeboden gerechten aan de hoge kant.(66euro pp)De uitnodiging en het programma werd 1dag tevoren bezorgd.wel in het nederlands maar een envelop is te duur. Menukaart ontbrak.Wij komen al enkele jaren met deze dagen naar egypte en moeten tot onze spijt zeggen dat het aantal extra gerechten en ook de opmaak hiervan voor ons in dit hotel tegen vielen. wij hebben ook contact opgenomen en Virginie (verslag TC-00424292

Al s ik waar voor mijn toeslag krijg en er vanuit mag gaan dat ik de bufetten van de hotels in egypte niet te veel met elkaar verschillen.Dit was een prima hotel maar met de feestdagen zal ik dit niet meer boeken.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

Bericht van Neckermann Reizen

10 maanden geleden - Geachte meneer J. Mol, Hartelijk dank voor uw bericht via Klacht.nl. Wat vervelend om te horen. Uw bericht is doorgestuurd naar de afdeling Customer Service. Zij gaan zorgdragen voor de afhandeling van uw melding. Indien u hierover verdere vragen heeft verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met deze afdeling via customerservice@thomascook.nl of via 023 - 5135533. Openingstijden: maandag t/m vrijdag 09:00 - 17:00. Indien u verder nog vragen heeft, aarzel dan niet contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen 023 5135 556 (voor dit nummer worden uw gebruikelijke belkosten in rekening gebracht) klik hier voor onze overige contactkanalen en openingstijden

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 18 februari 2018 om 02:43 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door janmol