Klacht: toelsag op ideal betaling van 13 euro

op 28 september 2016 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

beste,

waarom moet ik ruim €13,62 toeslag boven de ticketkosten betalen als ik online met Ideal betaal? en dit word pas zichtbaar bij het afrekenscherm.

dit is misleidend en wil hier graag een eerlijk en goed antwoord op hebben alvorens ik hiermee een officiële klacht in ga dienen.

op uw pers pagina staat dat dit gratis is en dus geen toeslag. behalve op creditcard. verder staat nergens op de website hier een verklaring voor, integendeel, ze geven aan dat het gratis is om op deze manier te betalen.

lees u mee aub:

Supersaver.nl toont wel all-in prijzen Supersaver.nl toont prijzen waarin alle kosten zijn opgenomen. Dus geen verrassingen aan het einde van de reservering. Alleen voor creditcard betalingen moet extra worden betaald, internet bankieren is gratis. Ook op andere gebieden behandelt Supersaver.nl de klant zo eerlijk mogelijk.

Bron: https://www.supersaver.nl/Pers

waarom moet ik boven de normale prijs een toeslag betalen om met IDEAL te mogen betalen. alle credit-kaarten vragen jullie een toeslag van €9,-+ €1,- totaal €10,00. alleen als men een VISA-kaart heeft is het gratis.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door alhoceima@hotmail.com