Klacht: Toegangsbewijs 2 x Wildlans Adventure Zoo in Emmen

op 22 mei 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 6 Mei heb ik 2 toegangsbewijzen besteld en betaald voor deze
dierentuin
Ik heb 2x 27 Euro overgemaakt op rekening NL`14 Rabo0155503219
Maar geen toegangsbewijzen ongtvangen.
Ik ben wel op 7 Mei naar Emmen gegaan en heb daar de kaartjes
gekocht

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als U mij de 54 euro op mijn rekening terugstort.

NL 52ABNA 0490 0882 44

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 23 mei 2016 om 11:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

23-Mei-2016 Heer, Mevrouw Visscher per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door fa.visscher@kpnmail.nl
x