Klacht: toegangs verbod

op 04 augustus 2017 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Holland casino Amsterdam biedt roulette spel vanuit Rotterdam op de multiroulette tafels en het probleem is dat als er een dealer wisselt in rotterdam dat het niet aangegeven wordt op de multiroulette.ik vind dit oplichting.voor mij en vele andere spelers is het heel belangerijk om het te weten.ik loop al meer dan een jaar te klagen hier over en krijg steeds het zelfde te horen dat er aangewerkt wordt.ik kan mij niet voorstellen dat een millioenen bedrijf zo een probleem niet snel oplost,tenzij ze eraan verdienen.Van de week na vele verliezen mede hierdoor heb ik besloten een leidinggevende in de zaal hierover aan te spreken.hij beloofde mij het aan te kaarten bij het hoofdkantoor.Op de volgende dag moest ik naar een aparte kamer en werd mij verteld dat ik toch te vaak HC bezocht de toegang ontzegdt als reden dat ik een gokverslaving heb.Ze proberen je in het begin naar binnen te lokken en je verslaafd te maken en later als je voor je rechten opkomt als speler wordt je eruit gegooid.
.Holland Casino moet zich schamen over de manier waarop ze met hun gasten omgaan.Ik vind dit schandalig

ik ben tevreden als ze het probleem oplossen met de dealer wissel en mijn verbod opheffen.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holland Casino over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland Casino

Heeft op 10 augustus 2017 om 10:34 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door galileo