Klacht: Toegang werd geweigerd

op 01 mei 2016 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Beste,
Bij deze wil ik tóch even mijn hart luchten! Ikzelf Kenny Melkenbeke werd toenstraks 23:00 geweigerd bij jullie in Eindhoven. De persoon Ruud besliste hier dat ik onmogelijk toegelaten kon worden omdat volgens hem ik teveel alcohol zou hebben genuttigd. Toen deze persoon mij vroeg wat ik genuttigd had heb ik eerlijk het antwoord gegeven net van tafel te komen. Hier heb ik sinds mijn reservatie van 7:00PM 2 glazen witte wijn en 1 Gin tonic gedronken. Mits het bij aankomst 11:00PM was lijkt het mij onmogelijk te kunnen oordelen of ik inderdaad in staat was om bij jullie binnen te mogen of niet! Wij rijden 30-40 min om bij jullie plezier te maken, en dan word ik zomaar geweigerd?? Welke cursus/opleiding heeft deze persoon gevolgd zodat hij op 3 tellen gegrond kan zeggen dat ik niet binnen mag?? Sorry maar hoe willen jullie nog dat ik helemaal uit België kom om uiteindelijk voor een bedrijf te staan die mij liever kwijt dan rijk zijn?

Vriendelijke groet,
Kenny Melkenbeke

Een welgemeend excuus!!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holland Casino over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland Casino

Heeft op 10 mei 2016 om 12:48 geantwoord