Klacht: Toegang tot filiaal geweigerd

KaarC op 25 april 2020 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Als alleenstaande moeder ging ik vandaag met mijn zoontje naar de Praxis filiaal te Cruqius. Hij zat netjes in het karretje zoals ik ook altijd boodschappen met hem ga doen. Tot mijn verbazing werd mij bij de deur de toegang geweigerd. Ik heb gevraagd naar de manager, deze meneer Joost kwam en was direct ontzettend onbeschoft en weigerde mij binnen te laten ondanks dat mij zoontje in het karretje zat. Ik heb meneer Joost uitgelegd dat ik alleenstaande moeder ben en mijn zoontje niet thuis kan laten, te klein is om in de auto achter te laten en ik hem niet elders kan onderbrengen. Aan mijn persoonlijke situatie had meneer Joost geen boodschap en wees mij zeer brutaal de deur. Toen ik aangaf mij niet meer welkom te voelen bij deze Praxis en ook niet meer zal komen zei hij: daar zijn wij blij om ABSURD! Ik dien bij deze een klacht in en wil aangeven dat ik bij de concurrent GAMMA wel ben toegelaten met mijn zoontje in het karretje en een top service heb gehad. SCHANDALIG PRAXIS

Ik wil excuses en dat dit openbaar wordt gemaakt hoe een alleenstaande moeder met kind is behandeld bij dit filiaal van de Praxis in de Cruqius en dat manager Joost een berisping zal krijgen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KaarC