Klacht: Toegang geweigerd voor sluitingstijd.

op 24 mei 2020 over Plus in de categorie Supermarkten

Goede middag, ik ben zojuist in alle haast nog naar de Plus Martin panis in Delft geracet, omdat ik nog 2 pakken melk nodig had voor mijn gerecht (avondeten).
Ik was blij dat ik het nog gehaald had want ik kijk op mijn klok en zie dat het 17:57 is.. de winkel sluit om 18:00.
Tot mijn verbazing loop ik tegen een dichte deur aan.. wel zijn er nog erg veel mensen in de winkel die hun laatste dingetjes afronden.. Ik klop aan op de deur want ik zie dat de “manager (naar eigen zeggen)” enorm ongeduldig staat te wachten aan de andere kant en aangeeft dat de winkel al is gesloten! Ik geef hierop aan dat het nog duidelijk geen 18:00 is en ik echt alleen 2 pakken melk nodig heb.. Dit is MAKKELIJK haalbaar in 23 minuten tijd.. Ik begrijp goed en zie ook aan haar dat ze allemaal graag naar huis willen, maar dat betekent niet dat je om 5
Minuten voor sluitingstijd zelf kunt bepalen de winkel alvast maar te sluiten en mij als klant de toegang te weigeren! Ik wordt hierdoor erg geirriteerd en reageer daarop ook vrij fel! Ik vind het ronduit schandalig dat zij als manager erg bijdehand staat te doen en voet bij stuk houd! Waar zij geen rekening mee houd, is dat ik thuis 4 kinderen en 3 volwassenen heb zitten wachten die ik geen gerecht kan serveren mits ik geen melk heb (waar ik voor kwam) ! Ik zie dit als Machtsmisbruik, ik merkte ook aan haar dat ze graag wilde laten zien dat zij de baas is.. ik vroeg naar de manager waarop ze aangaf dat zei dat zelf is.. dat gezegd te hebben vind ik het nog vreemder, mocht het een “standaard werknemer” zijn kon ik me nog inbeelden dat ze op aansturen van de leidinggevende de toegang aan mensen moest weigeren, diegene kon ik dan ook niks verwijten!
Ik wil hier eigelijk mee naar de politie, omdat mevrouw mij helemaal niet de toegang kan weigeren zolang de sluitingstijd nog niet is bereikt.. ik begrijp wel dat als je 30 seconden voor sluitingstijd binnen komt je niet op tijd buiten kunt staan.. dit is in mijn geval niet van toepassing!

Ik hoop dat hier een passende oplossing voor komt.. want ik ben erg boos, heb zojuist het gerecht kunnen weggooien omdat ik het niet kon afmaken.. moet nu voor 7 man eten bestellen omdat ik ook nergens anders meer terecht kan.. dit alles omdat mevrouw mij niet even snel (nog gewoon binnen de openingstijden) mijn boodschappen liet doen..

Ik ben enorm geirriteerd weggegaan en denk ook niet dat ik hier uberhaupt nog terug wil komen!

Wanneer mevrouw, werkzaam op zondag 24 mei 2020, bij plus martin Panis in Delft, naar eigen zeggen de Manager, haar functie wordt afgenomen en of volledig ontslag krijgt.. En Of als dit niet mogelijk is eis ik een schade vergoeding, dit geintje kostte mij al snel €60 namelijk.. het bestellen de weggeooide producten..

Op het moment dat ik hier aangifte van doe zullen jullie als Plus hoogstwaarschijnlijk een flinke boete krijgen, voor het onterecht weigeren van de toegang onder openingstijden!

Ik hoop dat u met een passende oplossing komt!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Plus

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Plus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AngryPepijn