Klacht: Toegang geweigerd ivb weersomstandigheden en geen geld terug

op 07 juli 2021 over Waterpark Splesj in Hoeven in de categorie Algemeen, Zwembaden

Goedemorgen,
Ik zou graag een klacht willen indienen over waterpark Splesj in Hoeven.
Ik heb op 4 juli 2021 5 kaartjes besteld voor een middagje waterpark. Daarbij kwamen ook de parkeerkosten bij dus een totaal bedrag van 52 euro.
Tijdens de rit ernaartoe was het weer omgeslagen en regende het. Toen ik aankwam zag ik dat het zwembad gesloten was en ging dus naar de receptie van het park. Ik legde de situatie uit en de mevrouw zei dat het zwembad gesloten was ivb code geel, ik heb geen gebruik van de faciliteiten gemaakt en wilde mijn geld terug, mevrouw gaf aan dat het alleen via de website kon en dat ik dan binnen 14 dagen mijn geld terug zou krijgen.
Zo gezegd zo gedaan, mailtje verstuurd en kreeg de volgende dag een mail terug dat ik het geld niet terug kreeg omdat ik de kaartjes dezelfde dag besteld heb en betaald en dat ze alleen een terugbetaling doen een dag vóór de aankomstdatum. Ik heb contact gehad met mijn advocaat en die stuurde me door naar deze website. Want heb ook een aantal mailtjes gestuurd dat ik dat niet vindt kunnen want heb zelf niet geannuleerd, ik ben geweigerd dan vindt ik dat ik wel eventueel een compensatie of waardebon zou moeten krijgen. Had 3 verdrietige kinderen en heb ook van Rotterdam naar Hoeven gereden dus al extra kosten gemaakt. En kon daarbij ook gewoon een betaling doen, het enige wat ik wil is een oplossing en op mij laatste mail is niet eens op gereageerd.

Met Vriendelijke groet Sabrina Rijken

Geld terug of waardebon voor onbepaalde tijd.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Waterpark Splesj in Hoeven nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sabrinarijken