Klacht: standaard product kan niet geretourneerd worden na 14 dagen

op 25 juni 2019 over Tisasite.com in de categorie Vloerbedekking

Wij bestellen al jaren bij Tisastore houtolie tot volle tevredenheid. Wij hebben nu een bus Diamond Oil besteld waarde eur 75. We willen deze olie toch niet gebruiken en willen dit ongeopende blik, nog in de originele doos, graag retourneren. Het bedrijf is erg moeilijk bereikbaar, echter in een contact vandaag kregen we te horen dat ze de bus olie niet terugnemen omdat de levering langer dan 14 dagen geleden is geweest. Ze adviseerden ons de olie maar op marktplaats te verkopen, we hebben het over een blik olie van 75 euro. Dit gaat gewoon niet lukken. Mijnsinziens is deze praktijk niet meer van deze tijd en zou het bedrijf foutief besteld product gewoon retour moeten nemen mits in ongeopende staat en binnen een redelijke periode, zeg 1 jaar. Als hier niet op een volwassen wijze op gereageerd wordt zullen we dit moeten slikken, echter bestellen we ook geen producten meer bij dit bedrijf.

Ik ben behoorlijk boos over deze gang van zaken en wens dat we alsnog het product kunnen retourneren en de kosten geretourneerd krijgen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tisasite.com

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tisasite.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gedupeerde0001