Klacht: Niet retour nemen van skilt titanium 2k binnen 14 dagen wet op opstand

op 25 juni 2019 over Tisasite.com in de categorie Vloerbedekking

Ik heb op 4 juni via www.rigostore.com titanium 2k besteld en op 5 juni ontvangen via de post. Ik wilde beroep doen op de wet, binnen 14 dagen retour zenden met aankoop op afstand.
Ik heb 21 x gebeld, 6 mails, twee schrijven waarvan 1 aangetekend verstuurd maar kreeg maar geen reactie tot afgelopen zaterdag 23 juni met redenen die niet van toepassing zijn op het wettelijk recht van retour zenden. Er wordt met korting geschermd en dat de parketlak bederfelijk is. Ik vind in de voorwaarden daarvan niets terug en ook niet in de informatie over de parketlak. De algemene voorwaarden geven aan dat ik deze retour kan zenden.

Als ik alsnog gebruik mag maken van het wettelijk recht om binnen 14 dagen met aankoop op afstand dit product kan terugsturen en dan eerst het bedrag terug gestort krijg voordat ik dat doe want er zijn meer klachten over het niet terug betalen van een retour produc

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tisasite.com

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tisasite.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pakieftenburg