Klacht: Tinker zegt de reeds betaalde rit niet uit te kunnen voeren (rit vind plaats 11 mei)

op 01 mei 2017 over Tinker Travel in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik kreeg vorige week dit bericht van Tinker;
—-‘Beste reiziger,

U heeft bij ons een taxirit geboekt. Helaas kunnen wij door omstandigheden deze rit niet voor u uitvoeren.

Wij verzoeken u uw vervoer van/naar de luchthaven op een andere manier te regelen.

Onze excuses voor het feit dat wij u hierin op dit moment niet kunnen helpen. Wij betreuren de situatie enorm.

Met vriendelijke groet,

Tinker
Team Customer Service
customerservice@tinker.travel’—

er staat niks over teruggave van geld oid. Er wordt verder ook geen gehoor gegeven aan mails.

Gewenste Oplossing:

met de teruggaven van het bedrag eu29,98 of alsnog de rit aan bieden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tinker Travel

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tinker Travel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mhaai