Klacht: Tijdelijk niet leverbaar?!

op 25 januari 2014 over wijnbeurs.nl in de categorie Internetshops - Voeding en dranken

In het NRC Van vandaag zaterdag 25 jan stond een pagina grote advertentie van wijnbeurs.nl waarin een La Pauline pakket werd aangeboden, te weten 5 flessen La Pauline, 1 fles Prosecco 1 GRATIS abonnement jaar lidmaatschap, 1 luxury Welness voucher voor 2 en gratis thuisbezorgd voor in totaal € 34.95

Op de betreffende website waar naar verwezen werd, te weten wijnbeurs.nl/nrc komt men op de pagina met inderdaad het aanbod, ECHTER de aanbieding blijkt tijdelijk niet leverbaar…. Fijn! Wij zijn erg benieuwd hoe Wijnbeurs dit oplost?!

Een pakket kunnen bestellen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar wijnbeurs.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door wijnbeurs.nl in behandeling genomen

Bericht van wijnbeurs.nl

3 jaren geleden - Goedenavond, Zojuist de heer Lochtenberg een persoonlijk bericht verzonden waarin ik aangeef hoe het pakket besteld kan worden. De verwachting is dat dit verder zonder problemen zal lukken. Zodra er een oplossing is voor deze klacht zal dit aangegeven worden. Met vriendelijke groeten, Daniël Doornbos Wijnbeurs - Afdeling Klachten

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat wijnbeurs.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

wijnbeurs.nl

Heeft op 27 januari 2014 om 15:35 geantwoord

Zaterdagavond direct contact gezocht mevrouw Lochtenberg per e-mail en aangegeven hoe het pakket besteld kan worden. Vervolgens op maandag telefonisch contact gezocht met mevrouw Lochtenberg om na te gaan of de reactie ontvangen is, dat was het geval en mevrouw had ook al gezien dat het op de aangegeven manier wel zou gaan werken. Afgesproken met mevrouw Lochtenberg dat ik de advertentie van het NRC nog eens goed na zou kijken.

Klacht is verder dus opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Sttropez1