Klacht: Tijdelijk documentnummer

op 17 januari 2014 over RDW in de categorie klachtmelden

Hallo ik heb 03-01-14 een auto in mijn bedrijfsvoorraad gezet. ik krijg 2 dagen later het nieuwe kentekencard thuis gestuurd. ik zou daaropvolgend een tijdelijk documentnummer moeten krijgen maar dat is het probleem. Ik heb 9 keer de rdw gebeld. ik heb een keer gemaild, ik ben een keer boos geweest en dat hielp want op al mijn telefoontjes werd niet gereageerd. ze maakte zich iedere keer af met er is een storing ik heb ook mijn bedrijfsinspecteur gemaild maar die slaapt denk ik ook nog steeds want een reactie heb ik nog niet gehad. Ik had de betreffende auto inmiddels verkocht maar de koper heeft op een gegeven moment gezegd je houdt je auto maar, ik ga hier niet langer op zitten wachten. Dus ik ben boos geworden op de rdw, dat hielp want er kwam een medewerker die mij kwam vertellen dat er helemaal geen storing was geweest en dat het aan mijn computer lag. nou dat vind ik erg vreemd want andere auto,s kan ik wel verwerken kenteken technisch gezien. maar mijnheer Ottjes zou het wel even verhelpen; hij heeft een klein uur zitten bellen in zijn auto, schijnbaar dat ik het niet mocht horen maar hij had de oplossing ik zou 2 dagen later mijn documentnummer krijgen zodat ik de auto kon overschrijven. maar het geval is dat ook deze mijnheer het niet waar kan maken wat hij zegt. Ik weet nu echt niet meer wat ik hiermee moet. er is niemand die naar je luistert, laat staan je ergens mee helpt.

Een tijdelijk documentnummer

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RDW

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RDW nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dottie01