Klacht: Tickettribune weet niet of de kaarten op tijd geleverd worden voor het concert van Bruce Springsteen in Den Haag op 14 juni as

op 06 juni 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Op 12 februari jl. heb ik 6 tickets besteld en betaald (€669,-) op Tickettribune voor het concert van Bruce Springsteen in Den Haag op 14 juni as.
Na meerdere malen contact te hebben gezocht met Tickettribune waarop het lang duurt voordat ik reactie krijg of dat ik zelfs geen reactie krijg…. Ontvang ik vandaag een mail met de volgende informatie:
“Er is een grote vertraging bij de leveranciers waardoor het mogelijk is dat ik de tickets niet op tijd zal ontvangen of maximaal 3 uur van te voren hoor of dat ik de tickets überhaupt wel ontvang…”
Dit betekent dat ik geen idee heb of dat ik naar het concert kan gaan of niet…. Drie uur van te voren is absurd en voor mij onmogelijk om van Limburg optijd in Den Haag te komen voor het concert van Bruce Springsteen.

Ik ben tevreden als ik vandaag de tickets in ontvangst kan nemen of dat ik vandaag het geld (€669,-) terug ontvang.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 07 juni 2016 om 08:55 geantwoord

Zoals aangegeven is er inderdaad een vertraging in de levering, echter is het concert pas over een week en gaan wij er vanuit dat deze kaarten ruim op tijd geleverd zullen worden. Zodra de levering bij ons binnen is, zullen wij de kaarten aan per email aan u versturen. In de tussentijd zullen wij onze inzetten om dit process eventueel te versnellen via andere leveranciers.

Heeft op 07 juni 2016 om 09:18 geantwoord

Ik blijf in de onzekerheid of we de tickets op tijd ontvangen. Wij maken ons hier oprecht zorgen over en willen daarom graag ons geld terug zodat we zelf opzoek kunnen gaan naar kaarten. Tot op heden zijn er ook nog steeds kaarten te koop via de site..... Hoe kan dit?

Alle klachten die gemeld zijn door DMooren
x