Klacht: Tickettribune levering kaartjes coldplay 24 juni

op 17 juni 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

In november 2015 vier kaartjes besteld en betaald (teveel maar dat is eigen keuze) voor het concert van coldplay op 24 juni 2016. Op een gegeven moment een mail gekregen dat de kaarten soms pas een week voor het concert kunnen worden toegestuurd maar dat dat zorgvuldig zal gebeuren. Nu nig geen week voor het concert nog niets ontvangen. Contact gezocht met tickettribune. Krijg een standaard excuusmail waarin aangegeven wordt dat er problemen zijn met de leveranciet van de tickets en dat tot uiterlijk 3 uur voor t concert de tickets nog gemaild kunnen worden. De reistijd naar de arena wordt vergeten… En het vreemde is dat als ze al zoveel problemen hebben om de betaalde tickets te leveren zij nog steeds adverteren met kaartjes voor coldplay op 23 & 24 juni. Navraag levert wederom een algemene excuusmail op. Ik vraag mij af of we uiteindelijk het lang naar uitgekeken concert van Coldplay mogen bijwonen maar heb er een hard hoofd in…

Wanneer de tickets geleverd worden. En wanneer dit niet mogelijk is het geld voor de kaartjes inclusief de boekingskosten direct teruggestort worden. En de belofte dat zij dit soort praktijken achterwege laten en alleen bieden wat zij kunnen leveren.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 20 juni 2016 om 08:40 geantwoord

Geachte heer of mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.
Uiteraard zijn ook wij niet blij met deze situatie. Wij doen er dan ook alles aan om dit zo snel
mogelijk op te lossen. Dit is niet de werkwijze welke TicketTribune normaal gesproken hanteert en het is dan ook onze hoogste prioriteit om dit netjes in orde te maken.

TicketTribune werkt met een aantal hoofdleveranciers en heeft een leveringspercentage van 98%. Wij versturen meer dan 1000 kaarten per week en slechts in een enkel geval treed er een vertraging van de levering op. Op dit moment zetten wij ons in om de vertraging van de reguliere leverancier op te lossen en zoeken wij contact met andere leveranciers om het verzendingsproces voor u te versnellen. Helaas is dat, op dit moment, nog zonder resultaat.

Zodra wij hierover positief bericht kunnen melden, wordt u hierover ingelicht per email. Wij raden u dan ook aan om uw email in de gaten te houden. Graag bieden wij onze excuses aan voor het ongemak en danken u voor uw geduld.

Alle klachten die gemeld zijn door SabrinaRoofthooft