Klacht: tickets waarschijnlijk niet eens beschikbaar

op 09 mei 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

In februari kaarten gekocht voor een voorstelling van Hans Teeuwen. Vier weken voor aanvang wordt er gemeld dat de kaarten niet beschikbaar zijn, dat we kunnen wachten tot een dag van te voren en dat we anders het geld terug krijgen. Ik wil geen geld terug, ik wil de kaarten.Jullie liegen, bedriegen, en leiden je klanten voor veel geld om de tuin.

Als ze mij mijn bestelde kaarten toesturen/mailen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 09 mei 2016 om 13:52 geantwoord

Geachte heer of mevrouw,

Graag horen wij om welke vorm van oplichting, misleiding of bedrog het volgens u gaat.

TicketTribune werkt met een aantal hoofdleveranciers en heeft een leveringspercentage van 98%. Wij versturen meer dan 1000 kaarten per week en slechts in een enkel geval treed er een vertraging van de levering op. Op dit moment zetten wij ons in om de vertraging van de reguliere leverancier op te lossen en zoeken wij contact met andere leveranciers om het verzendingsproces voor u te versnellen. Helaas is dat, op dit moment, nog zonder resultaat.

TicketTribune streeft er altijd naar om de kaarten uiterlijk een week vóór aanvang aan alle klanten te versturen. Echter hebben wij, zoals aangegeven in de algemene voorwaarden tot de dag van aanvang om de kaarten te leveren; Artikel 6. Levering tickets 1. TicketTribune spant zich in de tickets tot uiterlijk de aanvang van het evenement aan koper te verstrekken. U kunt dit hier nalezen: http://tickettribune.nl/page/algemene-voorwaarden. Indien nodig zullen wij ons tot uiterlijk 3 uur voor aanvang in blijven zetten om dit netjes op te lossen. Wij doen er daarentegen uiteraard alles aan om dit te voorkomen en uw kaarten ruim op van te voren naar u toe te kunnen sturen.

Klanten kunnen van tevoren uitgebreide informatie inwinnen over ons businessmodel en onze algemene voorwaarden, aangezien dit allemaal vermeld staat op onze website.Tevens krijgen klanten de algemene voorwaarden aangeboden en geven aan hiermee akkoord te gaan, alvorens een bestelling te plaatsen.TicketTribune mag derhalve aannemen dat consumenten zich op de hoogte hebben gesteld eer zij een aankoop doen. Een consument draagt namelijk zelf ook verantwoordelijkheid bij het aangaan van een koopovereenkomst.

Heeft op 10 mei 2016 om 15:31 geantwoord

Ik heb inderdaad voor veel geld kaarten gekocht. In de veronderstelling dat ik ook KAARTEN gekocht heb, niet DE MOGELIJKHEID tot kaarten. Een fijne oplossing die u biedt door de verantwoordelijkheid terug te leggen bij uw kopende klanten, verwijzend naar de kleine lettertjes uit uw algemene voorwaarden. Ja, ik noem dat misleiding, oplichting en bedrog. Prettig dat u tot 3 uur voor de voorstelling nog uw best doet. Ik heb getracht ruim 3 maanden voor de voorstelling mijn best (en mijn beste geld) te doen.

Alle klachten die gemeld zijn door G. van Lawick