Klacht: Tickets the voice of holland niet ontvangen

op 06 juli 2012 over Onlineticketshop in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 9 juni 2012 heb ik al kaarten besteld voor the voice of holland. Nu is het aanstaande maandag zover. maar heb nog steeds de tickets niet.
Gister (5 juli) heb ik gebeld en kreeg ik te horen dat ze de tickets inderdaad nog niet binnen hadden en dat een collega er direct achteraan ging. en ik de volgende dag (vandaag 6 juli) antwoord per mail zou krijgen. Nu is inmiddels de dag bijna voorbij en heb geen antwoord en nog geen tickets.

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht van onlineticketshop mijn tickets dit weekend nog te ontvangen en anders verwacht ik mijn geld terug te ontvangen € 85 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Onlineticketshop in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onlineticketshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onlineticketshop

Heeft op 12 juli 2012 om 16:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inderdaad is er helaas iets mis gegaan met de levering van de kaarten. Wij betreuren dit. Inmiddels hebben wij het volledige orderbedrag teruggestort naar de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door PrinsH