Klacht: tickets niet ontvangen

op 05 juni 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb na meerdere malen contact te hebben gezocht met tickettribune mijn 2 tickets voor trevor noah niet ontvangen. Ik denk dat dit een malafide organisatie is en heb mijn geld terug geëist via de mail. Ik kan ze niet op een andere manier bereiken… Belachelijk dit.

Geld volledig retour en excuses voor de nalatigheid en de slechte communicatie. Verder hoop ik dat er onderzoek wordt gedaan naar tickettribune ik zie veel klachten gemeld staan bij jullie op de site.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 06 juni 2016 om 09:27 geantwoord

Graag bieden wij onze oprechte excuses aan, zoals aangegeven was er een vertraging in de levering. Wij hebben op 4 juni besloten om uw order te annuleren omdat wij u niet langer in onzekerheid wilde laten zitten. Helaas heeft ons systeem deze annulering niet goed verwerkt. Het volledige aankoopbedrag wordt uiteraard teruggestort op de rekening van herkomst.

Alle klachten die gemeld zijn door Soltal