Klacht: Tickets Neil Young op andere naam. Ik ben bedrogen, heb ik wel toegang?

op 23 juni 2016 over Onlineticketshop in de categorie Kaartenverkoop

Biij mijn weten heb ik in via de officiële verkoop site twee tickets besteld voor Neil Young Ziggo Dome op 09 juli 2016.
Deze tickets heb ik in december gekocht.2016. ordernr 537653
Levering zou zijn 24 juni prijs E 293,00
Ik heb een mail gekregen van Onlineticketshop.nl dat ik de tickets kan downloaden.
Echter daarbij een melding dat op de tickets een andere prijs zou staan en ook een andere naam!???
Waarom is dat??
Omdat ik het niet echt vertrouwde heb ik geprobeerd met de “klantenservice” te bellen, echter na 15 minuten in de wacht heb ik het opgegeven!
Ik ben dus behoorlijk naief geweest, maar ik eis wel dat ik tickets op mijn naam krijg, of de zekerheid dat ik toegang heb op 9 juli.
Een leuke verrassing krijgt op deze manier een nare bijsmaak!
Aan de klachten te zien komt dit vaker voor, slechte zaak!

Ik wil gewoon tickets op mijn eigen naam.
Ik wil zeker weten dat ik toegang heb voor de voorstelling van Neil Young.
Ik wil het liefst het teveel betaalde geld terug, maar dat zal wel ijdele hoop zijn.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Onlineticketshop

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Onlineticketshop nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Onlineticketshop in behandeling genomen

Bericht van Onlineticketshop

10 maanden geleden - Beste Carla Bedankt voor uw e-mail. Wij als Onlineticketshop zijn een doorverkoop van kaarten. Dit staat meerdere malen vermeld op onze website en in onze algemene voorwaarden die u heeft gelezen en geaccepteerd. Daar wij doorgaans meer betalen voor de kaarten als wij deze inkopen, ontstaat er een prijsverschil. Daarnaast houden wij rekening met de vraag en aanbod. De naam op de kaarten is de naam van de eerste koper. De andere prijs en naam doen geen afbreuk aan de geldigheid van de kaarten. De kaarten hebben een unieke barcode die wordt gescand bij de ingang. Na het scannen krijgt u toegang tot het evenement. U kunt dan ook met een gerust hart naar het concert op zaterdagavond. Met vriendelijke groet, Marjolein de Vries

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onlineticketshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onlineticketshop

Heeft op 05 juli 2016 om 11:59 geantwoord