Klacht: Tickets Justin Bieber

op 30 september 2016 over Onlineticketshop in de categorie Kaartenverkoop

Beste,
Ik heb meer dan 500 euro betaald voor 4 tickets voor het concert van Justin Bieber. Ik kreeg mails voor mijn e-tickets af te printen maar word doorverwezen naar een stoppagina die me te vertellen heeft dat de website illegaal is in België. Het concert is volgende week en zou graag mijn tickets kunnen afprinten! Alvast bedankt!

Mvg
Julie

Als ik vier officiële e-tickets heb kunnen afprinten en in mijn handen heb.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Onlineticketshop

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Onlineticketshop nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Onlineticketshop in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onlineticketshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onlineticketshop

Heeft op 03 oktober 2016 om 10:01 geantwoord

We zijn bekend met dit probleem. Daarom heb ik u proberen te bellen. Helaas kon ik u niet bereiken en heb ik daarom uw voicemail ingesproken. We hebben u een nieuwe link toegestuurd op de tickets te kunnen openen. Als het goed is werkt deze nu wel.

Veel plezier bij het concert!

Hartelijk groet,

Marno
Onlineticketshop

Alle klachten die gemeld zijn door potjes