Klacht: Tickets justin bieber

op 10 september 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Het concert is over een paar weken en nadat ik de recensies heb gelezen wacht ik in spanning of ik mijn tickets wel krijg graag zou ik ze volgende week al hebben zodat ik me geen zorgen hoef te maken

Als ik mijn tickets heb

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 12 september 2016 om 11:44 geantwoord

Geachte heer of mevrouw,

Graag geven wij een toelichting omtrent ons leveringproces en voorwaarden.

TicketTribune werkt met een aantal hoofdleveranciers en heeft een leveringspercentage van 98%. Wij versturen meer dan 1000 kaarten per week en slechts in een enkel geval treed er een vertraging van de levering op. Indien er sprake is van een vertraging in de levering, bij éen van de reguliere leveranciers, zetten wij ons in op dit op te lossen en zoeken wij contact met andere leveranciers om het verzendingsproces voor u te versnellen. Echter is dat op dit moment niet aan de orde.

TicketTribune streeft er altijd naar om de kaarten uiterlijk een week vóór aanvang aan alle klanten te versturen. Wij hebben dan ook met alle leveranciers de afspraak dat kaarten uiterlijk een week vóór aanvang aan ons geleverd worden. Echter hebben wij, zoals aangegeven in de algemene voorwaarden tot de dag van aanvang om de kaarten te leveren; Artikel 6. Levering tickets 1. TicketTribune spant zich in de tickets tot uiterlijk de aanvang van het evenement aan koper te verstrekken. U kunt dit hier nalezen: http://tickettribune.nl/page/algemene-voorwaarden. Indien nodig zullen wij ons tot uiterlijk 3 uur voor aanvang in blijven zetten om de kaarten netjes te leveren.

Op dit moment is er geen sprake van vertraging in de levering van uw kaarten en kunt u uw kaarten een week voor aanvang per email verwachten.
Wij danken u voor uw geduld.

Alle klachten die gemeld zijn door Wayertje