Mijn Klacht:
Wat een geweldige avond had moeten worden bij Toppers in Concert, is uitgelopen op een organisatorisch drama door het totale falen van Ticketpoint en de organisatie bij Ingang G. Samen met mijn gezelschap kwam ik om 19:30 uur ruim op tijd aan bij het stadion. De doorstroom bij Ingang G bleek echter volledig te stagneren; er mochten per kwartier amper mensen doorlopen. Pas na anderhalf uur besloot de organisatie eindelijk eens extra personeel in te zetten om te helpen bij de falende ticketscanners. Dit had direct om half 8 moeten gebeuren! Als gevolg van dit totale gebrek aan regie hebben wij twee uur lang buiten in de rij moeten wachten. In die twee uur hebben we drie flinke regenbuien en onweer over ons heen gekregen. Dat een organisatie honderden betalende bezoekers urenlang in gevaarlijk onweer buiten laat wegkwijnen zonder enige communicatie of hulp, getuigt van een schandalig gebrek aan zorgplicht en respect voor de veiligheid. Toen we om 21:30 uur doodop en volledig doorweekt eindelijk binnen waren, was de opening en het eerste uur van de show al lang voorbij. We hebben € 368,- betaald voor een volledige avond uit, maar hebben door dit logistieke geklungel een substantieel deel van het concert gemist. De geleverde dienst voldoet absoluut niet aan de verwachtingen.
Gewenste Oplossing:
Aangezien de organisatie hier ernstig in gebreke is gebleven en de veiligheid van bezoekers heeft veronachtzaamd, eis ik namens mijn gezelschap een volledige restitutie van het aankoopbedrag van de 4 tickets (€ 368,-) of kosteloze vervangende tickets (4 stuks van gelijke categorie) voor de Toppers Summer Edition.


