Klacht: Geen kaarten

Benjamin1971 op 11 januari 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds vorig jaar Juni kaarten besteld voor dit concert op 21-01-2012.
Krijgen vandaag een mail binnen dat ze de zitplaatsen niet meer kunnen bieden.
Zie mail:

Geachte heer / mevrouw,
Onlangs heeft u bij ons een bestelling geplaatst voor kaarten voor het concert van De Vrienden van Amstel Live.
Helaas hebben wij voor de door u bestelde categorie kaarten geen aansluitende zitplaatsen geleverd gekregen en kunnen wij u deze niet toezenden waarvoor onze oprechte excuses.
Wij hebben dan ook het gehele factuurbedrag per direct aan u teruggestort en zal vandaag of uiterlijk morgen op uw rekening worden bijgeschreven.
Wel zijn er nog kaarten beschikbaar. Deze plaatsen zijn echter niet naast elkaar.
Voor de actuele beschikbaarheid voor kaarten voor De Vrienden van Amstel Live verwijzen wij u naar onze website.
Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben ingelicht.
Met vriendelijke groet,
Ticketloket

ongelooflijk bedrijf

Gewenste Oplossing:

de oplossing is dat dit ticketbedrijf gewoon geen tickets meer mag aan bieden.
heb ook een mail gestuurd naar tros radr en hopelijk kunnen deze daar wat aan doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 02 juli 2012 om 14:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels heeft onze klant bericht ontvangen en is de klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door