Klacht: Ticket wijzigingen

Henk van Herwaarden op 13 december 2021 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

e.cheaptickets.nl heeft nu 3x tickets gewijzigd waardoor wij al 2x een aansluitende vlucht hebben moeten annuleren en wijzigen.. kosten voor ons. Nu weer gewijzigd waardoor een medereiziger in de problemen komt met haar visum en wij WEER en nieuwe vlucht moeten boeken. Onze optie? Bevestigen binnen 24 uur anders wordt het voor je bevestigd.. Overleg? Onmogelijk, Onbereikbaar.
Met messenger krijg je bericht om een email te sturen,, daar wordt niet op gereageerd en als iemand het telefoon nummer op de site kan vinden zoals in de bevestiging vermeld staat… petje af. Wat een totale belachelijke klanten service

Gewenste Oplossing:

Heel simpel. Leveren wat ons verkocht is en waar we voor betaald hebben. En misschien het fatsoen hebben om als er dan toch wijzigingen gemaakt moeten worden, dat in overleg te doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cheaptickets.nl

Reactie van de melder van de klacht Henk van Herwaarden

1 maand geleden - Ze hebben bij Cheap Tickets.nl wel tijd om berichten de ze niet aanstaan op hun Facebook page te verwijderen, en snel ook nog... maar reageren op email, telefoon opnemen?? Nee da's teveel gevraagd. Komplete op lichters!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cheaptickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henk van Herwaarden