Klacht: Ticket Ennio Morricone volgende zaterdag

op 18 juni 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb al reeds mijn ticket besteld en betaald van in februari voor het concert van Ennio Morricone in Gent. En dit is nu vandaag nog net een week en heb nog steeds geen tickets ontvangen. Eveneens een antwoord van TicketTribune. Dit kan toch niet. Alles is goed verlopen tijdens de betaling en heb een bevestingsmail gekregen met mijn ordernummer die gaat als volgt : 00101817. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Gewenste Oplossing:

Waneer ik de ticket(s) heb ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Katrien Roels

1 jaar geleden - Nog steeds geen ticket, of reactie. Ik ben heel triest en wanhopig aan het worden. Dit is in elk geval de éérste en de laatste keer dat ik een ticket bij Ticket tribune aankoop!

Reactie van de melder van de klacht Katrien Roels

1 jaar geleden - Bij deze wens ik nog eens mijn klacht te plaatsen over Ticket tribune. Het concert is overmorgen en ik heb nog steeds geen ticket. Ik vind dit écht niet normaal. Ik krijg niet eens een reactie van Ticket tribune. Alstublieft mensen van Ticket tribune, kunnen jullie dit nu eindelijk direct oplossen?!!!! Ik vind dit echt niet kunnen en heel onrespectvol. Laat dan tenminste iets van jullie horen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 24 juni 2016 om 09:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer of mevrouw, Graag bieden wij onze oprechte excuses aan. Wij hebben de afgelopen dagen uitgezocht wat er met uw order is gebeurd. Bedankt voor uw geduld hierin. Wij hebben inmiddels uw kaarten gevonden en zullen deze alsnog per email aan u versturen. Mocht u deze vandaag niet in goede orde ontvangen, vernemen wij het graag.

Alle klachten die gemeld zijn door Katrien Roels