Klacht: Ticket betaald niet ontvangen , bedrijf niet te bereiken

op 06 september 2018 over Tickets4U in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 week terug heb ik een ticket voor qbase besteld via de mail kreeg ik te weten dat ik uiterlijk een week van te voren mijn ticket zou ontvangen.
Tot op heden niks ontvangen , meerdere dagen al aan het bellenmailenfb Messenger maar op geen manier contact met ze te krijgen.
Ook zou ik nu graag de ticket willen annuleren maar ook dat kan niet en ben ik tot op heden 130 euro kwijt zonder er ook maar iets voor te hebben .

Gewenste Oplossing:

Mijn wens hierin is dat ik of mijn ticket alsnog krijg voor zaterdag , contact met ze krijg of dat ik binnen nu en korte tijd mijn geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tickets4U

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tickets4U nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kimberlyeertink