Klacht: Ticket betaald maar niet gekregen.

op 16 september 2018 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 18 september 2018 om 14:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

18-Sep-2018 De heer, mevrouw Cakir per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Heeft op 23 september 2018 om 18:29 geantwoord

Nee maar wie ik ook aan de telefoon heb stuurt mij door wie is nou verantwoordelijk? Turkish airlines, de website mijn bank of global! Wordt er gewoon gek van.

Alle klachten die gemeld zijn door Kemal20