Klacht: Ticket

op 24 augustus 2016 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,

nadat ik er achter kwam dat ik een ticket dubbel geboekt had voor 9 tot 11 september van zurich naar amsterdam heb ik contact opgenomen met Supersaver met het verzoek mijn vlucht te wijzigen naar een andere datum. Namelijk 2 tot 3 december.
Het ticket dat ik gekocht had koste 140 euro.
Als ik een nieuw ticket zou boeken koste me dit ongeveer het zelfde.
De meneer die ik sprak vertelde me dat hij het ticket kon omboeken. Dit zou me alleen wel een aanvullende 180 euro kosten. ( omboekingskosten van KLM en Supersaver) Dus de omboekingskosten zouden meer kosten dan dan het opnieuw boeken van een vlucht.
Ik heb al eerder vluchten laten omboeken, en doorgaans werd er een fee gerekend van 30 tot 50 euro. Maar dit is naar mijn mening echt belachelijk en zeker niet klantvriendelijk.

Gewenste Oplossing:

Indien het ticket omgeboekt had kunnen worden voor een acceptabele prijs.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Floris83