Klacht: Thuisbezorgd.nl levert niet meer aan de voordeur in de flat maar wacht buiten bij de hoofdingang

Piet Schols op 09 december 2021 over thuisbezorgd.nl in de categorie Maaltijdbezorging

Thuisbezorgd.nl levert niet meer aan de voordeur in de flat maar wacht buiten bij de hoofdingang.
dit betekent dat alle bewoners van de flat (16 verdiepingen) naar de begane grond moeten komen om bij de buiteningang hun bestelling in ontvangst te nemen.
de betreffende bezorger zegt een bewoner bij Thuisbezorgd geklaagd heeft over de aanwezigheid van bezorgers in het trappenhuis en/of lift. daardoor mogen alle bij Thuisbezorgd.nl aangesloten restaurants niet meer de flat in van Thuisbezorgd.nl.
Ik vind dit een uiterst vreemde gang van zaken waarbij één klacht schijnbaar een grote hoeveelheid flatbewoners dupeert.

Graag zou ik zien dat Thuisbezorgd.nl deze maatregel weer intrekt en weer gewoon als altijd bij de voordeur aflevert.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over thuisbezorgd.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over thuisbezorgd.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Piet Schols