Klacht: thuis maar niet langs geweest

op 30 september 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had een afspraak staan op 30 september tussen 0800 tot 1800. Dus im was om 0800 opgestaan zodat ik jullie koerier (karim) niet mis en me claim snel in behandeling word genomen.
Na een paar uur kreeg ik een mail dat hij rond 1300 tot 1600 kan komen. Oke, dus ik ging weer wachten. Om 14.30 kreeg ik een sms dat hij om 14.50 bij mij zal zijn. Ik was blij want om 17.00 moest ik werken. En het duurde weer tot 15.15 heb ik staan wachten voor me deur. Maar hij was er niet. Toen heb ik het beslissing genomen om jullie te bellen en er werd gezegt dat hij wel is gekomen naar het adres. RAAR IS DIT. Want dat was niet het geval! Ik heb hele zaterdag gewacht op jullie koerier (karim ). Maar heeft dus niet aangebelt en ik woon in een flat dus grote kans dat hij een beetje TE lui was om even naar boven te lopen.

SUPER SLECHT!

Als jullie een goede excuus aanbieden!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 02 oktober 2017 om 15:05 geantwoord

Beste O. Ozkan,

Bedankt voor uw bericht.

Na controle blijkt dat de koerier op 30-09-2017 bij u langs is geweest om 14.57u. Spijtig heeft de koerier u niet op dit adres aangetroffen na nog enkele minuten te hebben gewacht. Vervelend om te vernemen dat de afspraak is misgelopen nadat u zelf aan geeft toch thuis te zijn geweest. Onze oprechte excuses voor het ongemak!

Er staat een nieuwe afspraak gepland voor vandaag, 02-10-2017. U kunt de koerier verwachten tussen 15.00-18.00u.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak, we gaan ervan uit dat het deze keer in orde zal komen.

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 02 oktober 2017 om 15:42 geantwoord

En dit is wat jullie een oplossing noemen? Heel me vrije ochtend en middag doorgebracht met wachten op jullie koerier. WAAROM belt hij dan niet even aan? Echt raar heel raar. Hoop dat hij geen opdracht meer krijgt hier in de buurt. slecht is dit!

Alle klachten die gemeld zijn door Ozlemozkan98