Klacht: Theepot Anna

op 26 oktober 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3 oktober jl theepot Anna aangeschaft voor €69,95. Op 21.10 in de aanbieding voor €39.-. Filiaalmanager Maasstraat Amsterdam verwees mij naar Blokker Klantenservice, hij kon niets voor me doen. Het prijsverschil vind ik te groot om het erbij te laten zitten. De aankoopbon geeft retourgarantie tot 4 weken; ergo: ik kan de pot terugbrengen, het aankoopbedrag cashen en een nieuwe pot kopen voor € 39.- Dat kan toch niet de bedoeling zijn. Het overkomt me bij Blokker niet voor het eerst: een BK-Conical pannenset van ruim € 330, paar weken later in de aanbieding, idem met de aanschaf van een afvalemmer €99,-, even later voor tientjes minder. Ik voel en voelde me flink gefopt. Kan er geen beleid ontwikkeld worden dat bij aankoop van een bedrag van bv > €50 en binnen de 4 weken conform de retourbondatum het verschil bij een aanbieding wordt vergoed?

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag het verschil van € 30,95 terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FILIAAL