Klacht: The bodyguard

op 31 augustus 2016 over Stage Entertainment Nederland in de categorie Kaartenverkoop

Wij zijn gister 30-08-2016 naar the bodyguard geweest, we hadden ons verheugd om de voorstelling te zien omdat we echte Whitney Houston en musical liefhebbers zijn eenmaal aangekomen in het theater zagen we op het scherm in de foyer dat de hoofdrol niet gespeeld werd door Romy monteiro nu snap ik dat zei niet iedere dag van de week de voorstelling kan doen dus is het normaal dat we haar vervangster zouden krijgen april darby maar ook dit was niet het geval we kregen TJINDJARA METSCHENDORP terwijl nergens staat dat ook zei de rol speelt van RACHEL MARRON want overal word geadverteerd of aangegeven dat de rol gespeeld word door oftewel Romy of april. Wij de zaal in en de voorstelling begon in eerste instantie zeiden wij tegen elkaar nou ze doet t niet slecht maar naarmate de show bezig was werd het steeds slechter de zang was op een begeven moment gewoon niet oke voor het geld wat we hebben betaald het ging van af en toe de noten niet halen tot gewoon hele valse stukjes of ademgebrek ik vind dat als je dure ticket koopt dat je toch wel gewoon mag verwachten dat er zuiver gezongen word. Toen de show afgelopen was zijn we echt met een tegenslag eruit gegaan ik had zoveel verwacht van deze musical en ik ga naar alle grote producties van stage entertainment maar ik ben nog nooit met zoon slechte indruk eruit gegaan ik ben zo teleurgesteld ik heb echt gewoon spijt dat ik me hard verdient geld uitgegeven heb aan deze show want voor de prijs van 1 kaartje moet je als 18 jarige heel wat uurtjes werken.

Ik hoop de show op kosten van stage entertainment nog eens te zien maar dan wel met Romy of april zodat de show gewoon goed is kwa zang en dat we de kwaliteit van stage entertainment theater producties weer kunnen ervaren

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stage Entertainment Nederland

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stage Entertainment Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ricardoduijf