Klacht: tevrede

op 17 augustus 2016 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vanmiddag ben ik bij MC bij kinkerstraat in Amsterdam geweest, ik bestel een maestro burger menu , ik zei , mag ik een maestro menu , de vrouwelijk chef zei , wat , wat…… ik zei , een maestro menu , de chef zei , wat , wat ,wat ……..ooh ….mei-se-tro , toen was ik zei ma-se -tro menu , daaroom begreep de chef niet . Chef vraagt , met cola , ik zei , nee , met warm water , chef zei . wat , wat … ik zie warm water ….chef weer zei , wat , ik zei een thee zonder theezakje , chef daarna zei , dat is heet water en geen warm water ok , ik heb wat geleerd van vandaag , de chef is vakbekwaamheid.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chanchan