Klacht: Teveel overgemaakte bedrag terug krijgen.

op 09 juni 2017 over CJIB in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wat kan het CJIB liegen en bedriegen.. Donderdag 18 mei mijn boete betaald maar heb het perongeluk 2 keer over gemaakt. 19 mei gelijk heen gebeld en alles uitgelegd hierop heeft mevrouw gevraagd om maandag weer contact op te nemen omdat het bedrag nog niet binnen gekomen was. Maandag terug gebeld weer alles uitgelegd en is mij verteld dat ze er mee bezig gingen en het binnen 10 werkdagen op mijn rekening terug gestort zou worden dus dat was prima. 2 juni de 10e werkdag nog steeds niks ontvangen.. 5 juni dus weer heen gebeld en werd verteld dat het vastgehouden werd om onduidelijke reden. Meneer is er toen gelijk mee bezig gegaan en vertelde dat het gelijk overgemaakt zou worden maar na 2 dagen nog niks op mijn rekening dus 7 juni weer heen gebeld en kreeg ik te horen dat het toch echt overgemaakt is en ik het 8 of 9 juni op mijn rekening moest hebben. Helaas om half 5 nog geen geld ontvangen dus snel voor sluitingstijd weer gebeld en alles uitgelegd. Meneer heeft even voor mij gekeken en bleek dus helemaal niet overgemaakt te zijn….. Meneer vertelde dat het in de wacht stond om goed gekeurd te worden en dit binnen 10 werkdagen terug gestort word op mijn rekening.. Ik vind dit echt idioot dat ik bijna een maand moet wachten op mijn geld terwijl als ik 1 dag telaat mijn boete zou betalen ik gelijk een verdubbeling krijg van mijn boete.. Hoop dat dit een beetje snel opgelost word van vind dit niet kunnen. Ook zou ik jullie adviseren om beter personeel in dienst te nemen want als ik letterlijk 4 verschillende mensen spreek en ze allemaal een ander mooi verhaaltje vertellen klopt dat niet helemaal. Vriendelijke groeten Mary-lou.

Gewenste Oplossing:

Wanneer me geld terug komt op me rekening en zal ook wel gebeuren maar vind het absurd hoe dit verloopt. Als ik te laat zou betalen moet ik het dubbele betalen en CJIB betaald me na de eerste verklaring na 10 werkdagen nog eens 10 werkdagen te laat ... beetje proviteren van mijn geld en ik kom nu moeilijk mijn maand door. Oplichters.....

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CJIB over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door CJIB in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CJIB een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CJIB

Heeft op 04 juli 2017 om 15:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mary-lou1