Klacht: Teveel geld afgeschreven

op 14 juli 2016 over zoosk.com in de categorie Social Media

Geachte mevrouw /mijnheer,

Ik heb bij Zoosk in Mei een eenmalige betaling gedaan met mijn creditcard .Zoals duidelijk op de website stond!!!Dit ging over een bedrag van 30,24€ en een niet aangegeven 4,99 B.T.W.Nu heben ze zomaar deze twee bedragen afgeschreven al in de maand Juni en Juli.Dat mag toch helemaal niet.Ik kan dit geld niet missen.Ik werk en heb bijna geen spaargeld.Ik heb mijn bank al gebeld maar die kunnen Zoosk niet blokken.Ik zit helemaal in de rats .Ik hoop dat u mij kunt helpen.

Bij voorbaat veel dank.

Hartelijke groeten.

Ik ben tevreden als ik die eerste B.T.W.terug krijg van 4.99€ want dat staat niet aangegeven. Plus die 2 maanden afschrijving waar ik niet mee ingestemd had van totaal 70,46 €.+die eerste B.TW. van 4,99€.Dat is dus een totaal van 75,45€.Ik sta echt versteld dat dit mag en hoe ze gewoon je geld afpakken.Ik hoop ook dat ze der excuses aanbieden.Ze zijn van Facebook en die hebben al zoveel geld.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over zoosk.com

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over zoosk.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cojboy