Klacht: Teveel geboden

op 16 september 2018 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vakantieveilingen.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 19 september 2018 om 11:20 geantwoord

Beste meneermevrouw,

Goed dat je even contact met ons opneemt! Wij hebben jouw veiling bekeken en zien dat je meer hebt geboden dan dat het waard is en dit kan niet de bedoeling zijn. Om deze reden willen wij je hierin tegemoet komen en dat is met een ruilveiling. De uitleg van de ruilveiling zullen wij per mail naar je toesturen.

Hopelijk is jouw klacht naar tevredenheid opgelost en mocht je volgende keer een klacht of een vraag hebben, bel ons en dan kunnen wij dit direct met je oplossen.

Larissa-Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door GianniKlappe