Klacht: teveel folders

op 19 september 2018 over Axender in de categorie Reclame

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 19 september 2018 om 13:34 geantwoord

Beste,

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u meerdere pakketten ontvangt. Dat is inderdaad niet de bedoeling. Kunt u misschien nog aangeven welke folders het betreft? Wij verspreiden namelijk niet alle folders. Mochten het onze folders betreffen dan gaat onze afdeling Kwaliteit het uitzoeken en oplossen.

Klantenservice Axender BV

Heeft op 20 september 2018 om 00:26 geantwoord

Ik hoef niet te weten hoe de samenstelling van het folderpakket is.
Dat moet Axender weten.

Bericht van Axender

2 maanden geleden - Beste, Zoals eerder aangegeven verspreiden wij niet alle folders. Het komt namelijk geregeld voor dat men een klacht heeft over het folderpakket van Spotta (Kruidvat, Hema enz) en deze bij ons neerlegt. En dan spreken wij onze bezorgers ten onrechte aan. Vandaar dat we altijd checken of het daadwerkelijk ons pakket betreft. Met vriendelijke groet, Klantenservice Axender bv

Reactie van de melder van de klacht xxxxxxxxt

2 maanden geleden - Het pakket bestaat uit; Plus, trekpleister, van cranenbroek, kwantum, coop, jysk, for you.

Bericht van Axender

2 maanden geleden - Beste, Bedankt voor uw snelle reactie. Dat betreft inderdaad ons pakket! Onze afdeling Kwaliteit gaat het verder uitzoeken en ervoor zorgen dat u weer 1 pakket ontvangt, zoals het hoort. Met vriendelijke groet, Klantenservice Axender BV

Reactie van de melder van de klacht xxxxxxxxt

2 maanden geleden - Even voor de duidelijkheid; Het is niet dat ik geen pakket meer ontvang. Het probleem is dat ik structureel 2 paketten per week ontvang. 1 is meer dan genoeg.

Alle klachten die gemeld zijn door xxxxxxxxt