Klacht: teveel btw betalen

dinie nijmeijer op 12 november 2017 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

ik heb bij jullie pricess hair beseld de telefoniste die mij terug belde zei als ik er 2 bestelde kreeg ik de 3de gratis.dat heb ik gedaan.het bedrag was 2x 59,00euro maar in de advertentie op fasebook stond 49,00 per stuk.nu laat ik dit in het midden maar nu krijg ik de rekening. totaal te betalen 118,00 euro inc. btw. hoog tarief, nu staat er onder aan de rekening nog een keer btw hoog tarief 20,48 dus moet ik de btw 2x betalen dat klopt toch niet.ik hoop bericht van u te ontvangen want anders praat ik met iemand die verstand heeft van btw. dank u

als de 2de btw er af is.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 14 november 2017 om 11:48 geantwoord

Beste mevrouw Nijmeijer,

Ik zie dat u inmiddels telefonisch contact heeft gehad met een van mijn collega's en dat uw vraag is beantwoord.

Mocht u toch nog vragen hebben dan vernemen wij deze uiteraard graag. U mag dan een mail sturen naar [email protected] of bellen naar 085-2731755.

Monique
Klantenservice Dorivit

Alle klachten die gemeld zijn door