Klacht: Teveel betalen schadevrije jaren op nul gezet

op 01 augustus 2017 over Ditzo in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Jaren lang teveel betaald ze zetten je zo over op nul schadevrije jaren als je van auto veranderd

Gewenste Oplossing:

Als het eens fatsoenlijk opgelost werd maar alles verloopt per app

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ditzo over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Ditzo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ditzo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ditzo

Heeft op 11 augustus 2017 om 08:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Gisteren stuurden wij u een inhoudelijke reactie via de e-mail.
Voor de gemaakte fout en dienstverlening biedt Ditzo nogmaals haar excuses aan.
De schadevrije jaren en de premie zijn inmiddels gecorrigeerd. Ook zijn de schadevrije jaren aangeleverd in Roy-data.
Over het afronden van uw klacht stelden wij u een vraag.
Met vriendelijke groet, Ditzo

Alle klachten die gemeld zijn door Ilona van putten