Klacht: Teveel betalen schadevrije jaren op nul gezet

op 01 augustus 2017 over Ditzo in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ditzo over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ditzo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ditzo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ditzo

Heeft op 11 augustus 2017 om 08:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Gisteren stuurden wij u een inhoudelijke reactie via de e-mail.
Voor de gemaakte fout en dienstverlening biedt Ditzo nogmaals haar excuses aan.
De schadevrije jaren en de premie zijn inmiddels gecorrigeerd. Ook zijn de schadevrije jaren aangeleverd in Roy-data.
Over het afronden van uw klacht stelden wij u een vraag.
Met vriendelijke groet, Ditzo

Alle klachten die gemeld zijn door Ilona van putten