Klacht: Teveel betalen, bijna iedere dag

op 10 mei 2017 over ParkMobile in de categorie Parkeren

Ik koop in Zutphen iedere dag een dagkaart achter het politiebureau… Zo nu en dan vergeet ik de meter stop te zetten… Ik kom er dan de volgende ochtend achter als ik een nieuwe dagkaart neem… Tot mijn verbazing betaal ik echter meer dan de 2 euro terwijl de 24 uur nog niet voorbij zijn… Dit zijn per dag de kosten niet… Echter over een jaar loopt het aardig op… Zeker als dit bij iedereen gebeurt… Wel erg makkelijk geld verdienen zo..,

Uitleg hoe dit probleem kan ontstaan, excuses en compensatie... Vanzelfsprekend zou garantie dat dit niet meer kan ontstaan wel teveel gevraagd zijn...

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ParkMobile over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ParkMobile in behandeling genomen

Bericht van ParkMobile

3 maanden geleden - Beste heer Pool, Hartelijk dank voor uw bericht. In deze kan ik u vermelden dat het dagtarief niet per 24 uur geldt, maar voor einde parkeertijd per dag. Omdat het vanaf 's ochtends 08:00 uur betaald parkeren betreft en u na deze tijd de parkeeractie afmeldt, zal er nog een uurtarief worden berekend. Het betreft €0,50 per uur, u heeft na 08:00 uur nog 19 minuten geparkeerd: €0,50 : 60 = 0,0083333 x 19 = 0,1583. Er is nog €0,16 in rekening gebracht. Wij hopen u hiermee voldoende hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Whitney van der Koelen Customer Support Parkmobile

Alle klachten die gemeld zijn door DennisZutphen