Klacht: Teveel betaalde energiekosten nog steeds niet terug ontvangen (5 maanden na opzegging contract)

seepma op 11 december 2019 over Camelot Europe in de categorie Vastgoed

Beste,
Via Camelot een appartement bewoond, en bij contractoptekening door hen verplicht een contract met MAIN energy moeten afsluiten. Maandelijkse afrekening: €125,-
Verbruik over de periode dec 2018 – jun 2019: €35,- pmnd.
Ik heb dus recht op teruggave van ruim €600,-
Na contact via mail, waar simpelweg niet op werd gereageerd, en vervolgens telefonisch, gaf men aan in februari 2020 te gaan terug betalen ????? Volstrekt onacceptabel. Het betreft een situatie met iemand in de bijstand, voor wie dit geld echt brood en broodnodig is.
Camelot geeft aan; we kunnen er niks aan doen, dien maar een klacht in. Waar je dus ook niks aan hebt. Vandaar deze klacht hier. Ik hoop dat u mijons verder kunt helpen. (Het betreft de situatie van een familielid)
Bedankt. Mvg R. Seepma

PER DIRECT terugstorting van het (veel) teveel betaalde overschot GWL (bedrag plm. €657,-)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Camelot Europe

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Camelot Europe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door seepma